Sayfalar

28 Aralık 2012 Cuma

BENİ TANIYIN!

Merhaba! Ben Portican! Ailemle beraber buraya geldik. Ben uzun süredir Türkiye'yi geziyorum. Çok yer gezdim, gördüm. Aslında bana fazla gezgin olduğumdan, gezgin de derler. Asıl memleketim Meyveler Diyarı'dır. Orayı size bahsetmek gerekiyorsa buyrun: Orada meyveler yaşar. Siz insanlar gibi düzenleri vardır. Çok şirin bir yerdir. Bir çocuğu hemen etkileyebilen bu diyarda ister istemez bir yetişkin bile içindeki çocuk ruhunu çıkarp eğlenebilir. Sizin yeriniz gibi bölgelerimiz yoktur. Ama diyarımızın köşesinde bir ayrılmış yer vardır ki oraya yetişkin meyveler gelir.  Biraz oradaki yaşantımdan bahsetmek gerekiyorsa şöyle: ben sabah kalkarım. Küçük şirin, çilek şeklindeki evimizdeki o suyla yüzümü bir güzel yıkarım. Annemin yani Annecan'ın hazırladığı mis kahvaltısından yerim. Kahvaltıda genellikle çilek,kek, süt, turta yerim.  Sonra odamı toplayıp, arkadaşım Muz-alin'le saklambaç oynarız. Çok şey yaparım bir gün içinde. Çok da eğlenirim. Gelin, bizim eğlencemize siz de katılın çocuklar!  Bunun için üyemiz olup, bizi takip etmeniz yeterlidir. Birlikte çok eğleneceğiz. Bilmeceler, bulmacalar, fıkralar, anılar, karikatürler ve daha fazlası sizi bekliyor. Şimdi siz bu eğlenceye beni tanımakla adım attınız.  Devamı yakında....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder