Sayfalar

1 Eylül 2013 Pazar

İLK BÖLÜM/ İŞ ARIYORUZ!

Merhaba!

Meyveler Diyarı'nda bir olay oldu. Bunu size anlatmak istiyorum. 

Ülkemiz Meyveler Diyarı'ndaki başkanımız Elma biz meyve halkına artık çalışmamızı söyledi. "Çalışarak daha iyi ve zengin bir halk toplumu oluşturabiliriz" cümlesini de ilave etti.

Şahsen ben bu durumdan şikayetçi değilim. Çalışmayı seven biriyim. Anneme ve babama ev işlerinde yardımcı olmuşumdur hep. Aileme "çalışayım ben de!" demişimdir de onlar bana hep daha küçüksün dediler.

Fakat şimdi yaşım geldiğini düşünüyorum. Yaz tatili bitene dek çalışacağım. Yaz tatili bitince zaten Meyveler Okulu 'na gitmeye ve derslerimi almaya devam edeceğim.http://www.sagliksiteniz.com/i/gogus-buyuten-meyveler.jpg

Ama bu durumdan memnun olmayan arkadaşlarım var. Örneğin: Muz-Alin bu durumdan pek şikayetçi. Çünkü Muz-Alin çalışmayı pek sevmiyor. O en çok oyun oynamayı seviyor. Ben ise ona hem oyun oynayalım hem ders çalışalım hem de normal işlerde çalışalım daha iyi olur! dedim. O ise kararında ısrarlı.   

Bugün iş aramaya gittim. Neler oldu biliyor musunuz?

Devamını öğrenmek için takipte kalın...

Bir sonraki bölümde görüşmek üzere!  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder